nog 1 weekje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van evelynevanrossem - WaarBenJij.nu nog 1 weekje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van evelynevanrossem - WaarBenJij.nu

nog 1 weekje

Door: Evelyne

01 Mei 2015 | Suriname, Paramaribo

Vorig weekend zijn we naar een festival gegaan naar aanleiding van koningsdag in Nederland, hier werd dan Kingsland georganiseerd.
Het was een gezellige avond met luide muziek en veel Hollanders ;-). Zondag hebben we een hele dag geknalD aan onze bachelorproef, het was de laatste keer dat we deze konden insturen. Er is veel werk ingestoken en de laatste loodjes wegen het zwaarst maar OEF het is gelukt. Dan kwam de stageweek er weer aan, eerst waren het 2 daagjes babykamer. Deze lag vol, dus er was genoeg te doen. Elke 2 a 3 uur afhankelijk van de grootte van de baby moesten ze eten, waardoor je een mooi roulette systeem kon maken en bijna een hele dag bezig zijt. Fijn dus wel. De derde dag moest ik ook op de babykamer omdat er overal teveel personeel was. Ik was nog niet goed en wel bezig, brengen ze nog 5 studenten die kwamen voor de babykamer en couveuse. Nu waren we met zoveel mensen dat het 1 baby op 1 verpleegkundige was, wat duurt de dag dan lang. Donderdag stond ik dan op de jongens/meisjes zaal en kleuters/ peuter zaal. Na het indelen zag ik dat we met 10 verpleegkundige stonden op 8 kinderen; Dit ging een lange dag worden. Maar na het eten had ik me samen met de kleintjes en de kinderen die zin hadden, aan tafel gezet. Daar hebben we met blokken torens gebouwd en met de auto's gespeeld, waardoor de tijd vooruit vloog en het snel tijd was om naar huis te gaan. Dat was het weekje alweer. tot de volgende
xoxo Evelyne